top of page

Mga Reklamo sa GINOO Dedicated to my Homies: Bisaya Espesyal - ato ni bai!!! Journal Entry July 15/2


Climbing to my Watchtower

Habakkuk 2:1-3 AMP

God Answers the Prophet

1 I will stand at my guard postAnd station myself on the tower;And I will keep watch to see what He will say to me,And what answer I will give [as His spokesman] when I am reproved. 2 Then the Lord answered me and said,“Write the visionAnd engrave it plainly on [clay] tablets So that the one who reads it will run. 3 “For the vision is yet for the appointed [future] timeIt hurries toward the goal [of fulfillment]; it will not fail.Even though it delays, wait [patiently] for it,Because it will certainly come; it will not delay.

CEBUANO BIBLE

Habakkuk 2:1-3

1 Ako motindog sa akong bantayan, ug mopahaluna ako ibabaw sa lantawan, ug molantaw ako sa pagtan-aw kong unsa ang iyang igasulti kanako, ug kong unsa ang akong igatubag mahatungod sa akong sumbong. 2 Ug si Jehova mitubag kanako, ug miingon: Isulat ang panan-awon, ug himoang matin-aw diha sa mga sulatanan, aron modalagan kadtong magabasa niini. 3 Kay ang panan-awon alang pa sa natudlong panahon, ug kini nagadali paingon sa katapusan, ug dili magbakak; bisan kini malangan, paabuta kini; kay kini moabut gayud, kini dili magalangan.

Erev Shabbat, night of the Sabbath at the Market

Event: Erev Shabbat sa Carbon

I usually write my journals in English, but for some reason that I don't know but I really want to write this in Bisaya because it is important that people of my tongue can understand, not everybody is fluent in English so this prayer journal is dedicated to all my homies, to all my original Bisdak People

Scripture Reading: Sabbath morning, Prayers for the 4th watch of the Night
Psalm 13-15, Ezekiel 36

Dear Abba, Ikaw na jud Lord walai lain!!! Walai sama nimu sa tanan… Salamat sa pag pukaw nako ug sayo karong buntaga mga 4.30am kai gabie pani nako gusto esulat. Salamat kaayo sa imung gugma nako, salamat kaau sa imung grasya nako kada adlaw. Salamat Basin asa ko muadto imu jud ko gi kuptan, pero Lord na shock ko sa kalibutan. Daghan ko kaau storya nimu.

1. Gone to soon. Gahapon sa Buntag, ni adto mi ni Pa Artemio sa usa ka pamilya na matyan ug anak. Pareho sila namu LORD 5 ka igsuon, pero ila kuya namatay last month lang, 21 pa iya edad, bata pa kaayo LORD, naluoy jud ko sa family. Nafeel nako ilang pain… ni gakus ko sa ila Mama kai d ko ka imagine mama nga nag una iyang anak ug kamatay niya. Heart Attack daw ang cause Lord pero nag investigar mi ni Pa Artemio kai deeper gyud ang cause sa tanan butang, spiritual gyud tanan mahitabo. Pero nalipay ko nga tanan family naka attend jud sa Bible Study Lord. Salamat kaau nga imu sila gi pakaon sa imung pulong, dili ra sa Sunday pero aning adlawa.

2. Jeepney driver bulayagon. Ni adto ko dayon sa Carbon pagka hapon mga 4pm nato Lord, kai daghan ko kaayog paliton. Usa ana ang Bouquet ako ehatag ni Mommy kada adlaw before iya birthday. Pro sa pag drive nako padong didto sa San Jose dapit, kita kog jeepney nag pasakay ug duha ka babae, ego pa gani ni sulod ug una ang buntis nga babae, padong pa mutikang ang iyang mama, ni dagan na btaw na ang jeepney! Hapit gyud ma disgracia Lord, maygani wala!!! Pero suko kaau ko LORD!!! Suko kaau ko, grabeha naman lang sa driver. Ni naug ko sa sakyanan sa stop sign, ug ako gi pangutana ang pasahero nisakay niya unsai nahitabo, mau to naka sabot kos akong nakitan. Pag go na, Gi apas nako ang jeepney, imbis mu right turn nako, ako gi picturan iyang plate number kai esumbong to nako ron sa CITOM. Di ko musugot anang dautan mamasahero kai makapatay ug tao. Ni sunod jud ko LORD hangtud ma claro nako iyang plate no, ni left turn pa gyud na sa no left turn sign sa BDO dapit. Samot!!! Naa jud koy proof nga bulayagon cya. Naa man gud CITOM daghan sa USJR nanakop, mau d ai to nahadlok to cya ma finan, bahalag ako ma finan ko sa pag picture picture while gadrive bayaran nako Lord, basta ang dautan dli lang mag padayon ug buhat sa ilang mga sala. Ako gi ampo LORD nga dli cya pa drivon kai bulayagon ug walai moral! Walai kahadlok sa IMUHA GINOO!

Plate no. GVA 397 bulayagon nga Jeepney Driver

3. Mga Bata gahukas. Mau to Lord, ni adto ko sa Carbon gi pa himuan nako daan ako flowers, pero wala man didto akong arranger nga suki, so lain ko pahimu pero ingon cya pareho ra clag pangayo sa akong suki. Ako ra gibilin then sugod nakog lakaw para mag compra sa kailangan sa Balai. Kita kog duha ka bata 3 ug 5 cguro edad, baye ug laki, walai sinina ang manghud nga 3 cge hilak, luoy kaau ko nila Lord, so dali dali kog palit ug sinina sa ukay ukay para ma tagaan cla… pero wala najud nako cla hi kit e sa dalan Lord, sakit kaau sa dughan wala ko naka tabang nila. Ako pa unta cla palitan ug pagkaon… kai cgeg hilak ang bata

4. Bata mangingilad. Mau to 6pm naman Lord, gutom nako, usually before 6 kaon najud ko dba? Karon kita kog mga itlog nga brown, naay puti, ako gi para ang cart nga nag baligya, bata man ga tindak para sa iyang mama. Kato ako gi pili palitan, ingon ko balot ni? Nitando ra cya nga murag dli sure. So nangutana ko usab sa Mama, ingon cla balot. Pero ang usa pinoy katong puti. Then ganahan baya kog mga 18 days, so kato ako gi pangayo, beige ang color sa egg, lain man Lord, dli cya balot ug porma pero balot ang taste. karon, tag 10 raman so ni palit ko usa, pero lahi gyud to porma, ana ang mama dli ba daw ko mag dugang, ingon ko dli na te. Dayon ni adto ko sa lain cart namaligya nangutana ko, gitubag kog tarong nga itlog d ai to sa manok ang ingon adto ug histura… nalipay ko kai ni tugan cya sa tinuod. Pero nashock kos bata nga kabaw na mamakak para lang maka kwarta ug 10. Grabeha gyud Lord!!!

5. Bata nga maldita. Karon Lord, sa akong pagpagcompra, naka kita kog bata mga 10 yrs old cguro gishakitan iyang manghud ga hilak mga 6 cguro to edad, gi larot ang buhok, hapit kulataha!!! Gusto jud kaayo nako kasaban ang magulang nga gi api api iyang manghud gahilak nagud, grabeha ka maldita atong iyang magulang babaye pero wala nalang ko manghilabot Lord, ako nalang gi ampo ang mga bata kai ingon baya KA nga dli maayo manghilabot sa laing tao nga kinabuhi kai ang hilabtanon naay mga jezebel espiritu. Mauna ako nalang sila gi salig nimu Lord, kabaw ko sa akong pag ampo imu ko gi dungong, ug ma silotan to ang bata nga maldita.

6. Dako tao nangilad. Humana najud kog Compra nalimtan nako akong gi order nga bulak, so akong gi balik. Pag balik nako Lord, 120 akong gihatag kai tip na ang 20, kai katong akong suki 50 man ang ako etip. Nangayo pa btaw na ug extra ang lalaki nako so ni puno kog 30. 150 nalang ako gihatag. Pag kuha nako sa bulak unya butang nako sa sakyanan, ni apas cya nako sa sakyanan nangayo pajud ug extra so ni hatag kog 20 additional. Pero suko na kaayo ko Lord, sa iyang ka baga ug nawong, wla nalang sad ko ni angal pero nangilad jud to cya nako kai ako cya gi ingnan, grabeha gud nimu pangayo, 100 raman gani pangayo ni Angelo unya ikaw ni ingon ka nga pareho ramug pangayo. Mau to ni lakaw dayon ko, suko ko while gadrive. Sige nakog huna huna unsaon to nako pag balos ang lalaki nangilad nako. Ugma ako to esumbong, sa akong suki. Aw, dli man ka gusto nga mubalos ko sa akong kamot Lord, ikaw nalang balos, pero unsaon man? Aw ikaw nalang bahala, dli nako kailangan makabaw. Pero ako to tagaan mas dako nga tip to si Angelo akong suki sa bouquet kai naka realize ko unsa ka maayo iya kasing kasing nga 100 ra iyang pangayo sa pag arrange pero angay pa gyud siya tagaan mas dako pa sa 50 nga tip. Pasayloa ko Lord, sa akong pag ka tihik. Basta Ako jud to cya balikan unya ug tagaan mas dako pa! Salamat sa pag abli sa akong mata.

7. Tigulang. Ni drive dayon ko padong gawas sa carbon. Hinay lang kai gamai na ang dalan basta 8pm na kai daghan nag tao mupalit,mangarbon sa mga tindahan. Pero na ego nako ang siko sa usa ka tigulang sa ako kilid, basin hinay ra, wala jud ko ka pangayo ug Pasaylo Lord kai tungod sa akong kasuko sa flower arranger nga nangilad nako. Suko jud kaayo ko Lord, pasayloa jud ko Lord, nga wala ko ka pangayo ug Pasaylo. Pasayloa jud ko Lord, wala nako tuyua nga masuko ko maayo. Wala ko kasabot sa akong gibati Lord, nasuko ko sa mga tao pero ingon ka ampoan nako tanan tao nagpasuko nako… So ako to gi ampo ang mga tao nga nangilad nako Lord, ako gipangayo nga maka ila sila nimu kai grabeha gyud tong mga taohana walai kahadlok sa IMUHA. Ug kabaw ko wala jud silay kahadlok kai wala sila maka ila NIMU. Ako gipangayo Lord, sa tanan tao wala kaila nimu nga mupa ila ila KA sa ilaha, tagae ug chance maka ila sila nimu Lord. Ako cla gi ampo tanan, katong jeepney driver nga salbahis, katong babae nga bata maldita, katong lalaki nga bata mangigilad, katong dako nga tao mangingilad. Kato Sila tanan Lord nga mangigilad kai wala cla kaila nimu.

8. Mga Ero. Karon nag reflect rajud ko sa mga panghitabo while gadrive. Daghan kog wala ma buhat tungod sa mga panghitabo, nalimot kog hapit usa sa banko ug patubil. Pro cge nalang pwede raman ugma. Grabeha na sa Kalibutan Lord oi, grabeha gyud ka dautan ang kalibutan. Duol nako sa among balai kita kog mga ero ga rambol pero naay usa ka ero gahilak maayo ako pa btaw na hapit banggae! Serbato jud ko maayo, hangtod muhunong ang mga dautan ero ug api api sa gahilak nga ero, da! bongol lagi ang mga hawd nga ero, nanagan cla Lord, then ang nagpabilin kai ang dog nga nihilak. Ako gi ingnan, ok palayo na didto, uli na. Sorry kaayo Lord ha nga nanghilabot jud kos problema sa mga ero, hayop man sad sila dba??? Pero dli ko ganahan nga naay mu api sa laing tao kai kasabot ko sa ilang kasakit Lord. Sensitive ra gyud cguro kaayo ko pero pasalamat jud ko nga nahunong ang rambol sa mga ero Lord kai naa koy ero sauna namatay sa dalan kai gitabangan sa mga salbahis nga ero ug away. Karon nakabalos najud ko para sa lain ero! Praise the LORD!!! na huwasan gyud akong kalagot… salamat kaayo Lord!!!

Pasalamat ko sa uban tao nga mutug an sa tinuod pareho atong babae nga ni tug an nako nga dili balot iyang gibaligya, naay babae sad nga wala ko pangwartahe kai 5 pesos ra iyang baligya sa sanging. Naay babae sad nga gitagaan kog plastic nga dako basin 3 ra ka Sayote akong gi palit niya, kai daghan naman ko kaayog bit bit, dayon tag 10 ra ang Sayote, 30 ra akong bayad niya pero wala nako siya kalimti Lord. Balikan to nako sila Lord, kai gusto ko mubless sa ilang kinabuhi. Unsa man atong ehatag Lord? Bible ug kwarta? Aw ikaw lang mag buot kai dapat gyud to cla rewardan sa ilang ka ayo nako… Salamat kaayo Lord nga na abot nako sa balai safe rako, basin

dautan na kaayo ang kalibutan. Sa imung pag judge/silot namu Lord, protektahi imung mga anak, ang mga maayo ug kasing kasing nga tao… salbara sila GINOO kai kabaw ko muabot naka, hapit na! Kai imung limpyohan ang dautan sa among Nasud. Protektahi ug Esalbar ang imung mga anak dri sa among nasud, sa ngalan ni JESU CRISTO akong GINOO, Amen!!!

Salamat sa mga Tao maka basi ani Lord, kai maka ampo sad sila sa among Nasud ug gi ampo nila akong mga pagampo diha kanimo. Sa ngalan ni JESU CRISTO ang Mangluluwas ug Hari namo sa Pilipinas, AMEN!

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page